torstai 10. syyskuuta 2015

Musta trikoomekko

Mä luen ja seuraan itse todella paljon erilaisia blogeja. Tykkään kuvata paljon. Mulla löytyy silmää vaatteiden suhteen, että mikä sopii mun ei langanlaihalle kropalle. Osaan kokata maistuvia ruokia säälittävässä keittiössäni. Himosisustajaakin musta löytyy.

Mun ystävä luetteli mulle näitä asioita ja kummasteli, että" miksi sä et pidä blogia?"
"En tiedä itsekkään", vastasin miettivästi.
Ystäväni sanoi myös yhden tärkeän pointin, joka sai mut aloittamaan blogin. 

"Sulla on silmää nähdä se, että mistä kulmasta mikäkin asia näyttää kauniilta vaikka kaikkialla muualla olisi hirveä sekamelska." 

Mistä blogin nimi tulee? Kaikki mikä mun silmään näyttää esteettiseltä, maistuu suussa taivalliselta, kuullostaa siltä, että peppu alkaa pyörimään tai muuten vaan saa kuolan valumaan suunpielistä, mä arkistoin sen tänne blogiin.  

Lopuksi muutama asukuva. Kyseinen asu on mun lemppari! Toimii joka päivän asusteita muuttamalla. Kesällä puen mekon alle jonkinlaiset shorsit ettei tulla syyttelemään vilauttelusta. Talvella tää on näppärä legginsien tai sukkahousujen kanssa.

Musta trikoomekko H&M
Burgundyn punainen huivi H&M 
o.i.s:n pinkki laukku Aleksi13











                                                
Nyt mielipiteitä mulle! Kuvaajaa etsitään! 
Palaillaan, Petra

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti